Liebster Award

Mam zaszczyt zakomunikować, że "Wybrani" zostali nominowani do Liebster Award i teraz czas na odpowiedzi.

A) Pytania od "The Day I Died":
1. Dzień w którym poznałam mojego przyjaciela.
2. Chcę zostać tłumaczem z koreańskiego, a powód to miłość do tego języka.
3. Ulubione państwo to Korea Południowa, a miasto Seul.
4. Lee Minut
5. Pies - Hermes
6. Prezenty
7. Napisałam książkę. Jest to powieść fantastyczna o tytule "Wybrani"
8. 31 lipca
9. Bilet w jedną stronę do Seulu
10. Powietrze po deszczu i burzy
11. Szanuję ją i lubię jej kawałki.


B) Pytania od "Wyciągnij rękę po marzenia":
1. Przekazywanie siebie innym ludziom i tego co tworzę
2. Mama
3. Skośnooki mąż, dwójka dzieci, mieszkanie w centrum Seulu, kwitnąca kariera tłumacza
4. Muzyka na full
5. Jeju Island
6. Nogi
7. Myślałam i wcieliłam plan w życie. Miała być i jest o wampirach, genach i tajemnicach
8. Nóż
9. Sushi
10. Kluczy
11. Czytanie książek lub mang i słuchanie muzyki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział X (cz.I)

Rozdział IX (cz. I)

Rozdział VI (cz. II)